Vraag & Antwoord bij reserveren en abonnementen

Lukt het niet om een baan te reserveren of een lidmaatschap af te sluiten? Kijk dan eerst of je vraag hier bij staat:

staat jouw vraag er niet bij? mail: [email protected] 
INLOGGEN / ACCOUNT AANMAKEN
  • Hoe kan ik inloggen?
    • klik hier en maak eerst een account aan
  • Welke persoonsgegevens heb ik nodig om een account aan te maken?
    • naam
    • telefoonnummer
    • mailadres
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten
    • klik hier, vul je gebruikersnaam in en klik op "wachtwoord vergeten" om vervolgens het wachtwoord per mail te ontvangen
  • Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten
    • vraag hier per mail je gebruikersnaam op of bel naar: 013-5051138

 

RESERVEREN algemeen
  • Hoe kan ik een baan reserveren?
    • Maak een account aan en log in
    • Het startscherm geeft het baanschema aan; je kunt midden bovenaan selecteren of je "alle banen" of alleen het baanoverzicht van 1 sport wilt zien
    • Je kunt vervolgens tot 7 dagen vooruit een dag selecteren (gebruik de pijltjes naast de datum) en klikken op een tijdstip naar keuze
    • Vervolgens kun je de eindtijd aanpassen (pijltje naast "eindtijd")
    • Geef aan met welke spelers(s) je gaat spelen of selecteer "speler is geen lid"
    • Geef aan hoeveel rackets je erbij wilt huren (ballen zitten er automatisch bij)
    • Klik op "bevestigen" en betaal via IDEAL binnen 5 minuten
  • Ik ben lid maar moet toch betalen voor mijn reservering?
    • Zie onderwerp: lidmaatschap
RESERVEREN padel outdoor
  • Kan ik ook voor 2 personen reserveren?
    • Ja, maar alleen doordeweeks tot 19:00 en in het weekend.
    • Als niemand lid is lid kun je naast jezelf gewoon 3x "Speler is geen lid" selecteren (je betaald dan de normale baanhuur).
    • Als er 1 lid is dan vul je 1x het lid in en 2x "speler is geen lid" en als speler 4 selecteer je "4epadel" (je betaald dan de helft van de baanhuur).
    • Als je allebei lid bent dan vul je de spelers 3 en 4 aan door "3epadel" en/of "4epadel" te selecteren (je betaald dan geen baanhuur).
ANNULEREN
  • Kan ik mijn reservering kosteloos cancelen?
    • Ja, mits je dat meer dan 4 uur voor het tijdstip van de gereserveerde speeltijd doet; indien je betaald hebt voor de reservering dan krijg je dat als saldo-tegoed op je account voor een toekomstige reservering.
  • Krijg ik mijn betaalde reserveringskosten terug als het door weersomstandigheden niet door kan gaan?
    • Ja, in geval de buitenbanen niet bespeelbaar zijn of het te slecht weer is om te spelen dan krijg je de gemaakte kosten terug in de vorm van een saldo-tegoed (bruikbaar voor een nieuwe reservering). Meldt dit wel altijd even per mail, zodat het tegoed op jouw account bijgezet kan worden (mail naar [email protected])
LIDMAATSCHAP
  • Waarom zou ik kiezen voor een lidmaatschap?
    • Je kunt per sportsoort lid worden voor 1, 2, 3, 6 of 12 maanden. Of je kunt kiezen voor meerdere sporten tegelijk. Voor de sportsoort waar je lid voor bent hoef je dan jouw deel van de baanhuur niet meer te betalen. De baanhuur wordt gedeeld door het aantal personen dat je opgeeft. Daarnaast kunnen leden gratis meedoen met clubkampioenschappen en interne competities.
  • Hoe kan ik een lidmaatschap afsluiten?
    • Maak een account aan en log in
    • Klik op "mijn account"
    • Scroll naar beneden naar "Abonnements- en sportdetails"
    • Klik op "Verleng of koop nieuw abonnement via IDEAL"
    • Klik op het "v" tekentje achter "Abonnement"
    • Kies het gewenste abonnement en rond af via IDEAL.
  • Ik ben lid en moet toch betalen?
    • Mogelijke oorzaken;
      • Je hebt meerdere accounts. Een lidmaatschap kan maar aan 1 account gekoppeld zijn. Als je twijfelt hierover kun je contact opnemen met Hilten
      • Je hebt geen geldig lidmaatschap hebt voor de sportsoort waarvoor je reserveert
      • Het lidmaatschap is verlopen
      • Je moet betalen voor de persoon of personen waarmee je gaat sporten die geen lid zijn
  • Wanneer is de startdatum van mijn lidmaatschap?
    • Direct na het betalen van een gekozen lidmaatschap gaat de periode in. Je kunt dan gelijk daarna reserveren
  • Wanneer is de einddatum van mijn lidmaatschap?
    • De einddatum kun je zien door eerst te loggen, dan naar "mijn account" en vervolgens naar je abonnement te scrollen. De einddatum staat () erachter en als je klikt op je abonnement zie je ook de einddatum
  • Hoeveel reserveringen mag ik hebben staan per week?
    • Maandag t/m vrijdag na 19:00 mag je max 2 reserveringen per week hebben en max 1 per avond
    • Daarnaast mag je doordeweeks tot 19:00 en in het weekend max 1 reservering per dag hebben
VERLICHTING
  • Wanneer gaat de baanverlichting aan/uit?
    • 5 minuten voor aanvang gaat de baanverlichting automatisch aan
    • 15 minuten na de (laatste) reservering gaat de baanverlichting automatisch uit (ook als je dan niet van de baan bent!)
    • de outdoor gravel tennisbanen en het beachveld zijn NIET verlicht
FOUTMELDINGEN
  • Ik krijg een foutmelding; wat gaat er mis? (foutmeldingen staan eerst op numerieke en daarna op alfabetische volgorde)
    • "[34b] Helaas is deze reservering niet mogelijk, want hierdoor ontstaan er onbruikbare periodes in de planning. Er moet minimaal 60 minuten tussen reserveringen in het schema zitten of aansluitend zijn op andere reserveringen."
      • Oorzaak: Je probeert een reservering te maken die er voor zorgt dat er een blok van een half uur overblijft in het schema.
      • Uitleg: om de banen zo efficient mogelijk te vullen en zoveel mogelijk spelers te laten spelen mogen er geen onreserveerbare blokken van 30 minuten overblijven.
      • Oplossing: verplaats, verkort of verleng  je reservering.
    • "[79] U kan niet meer zelf reserveren omdat uw puntensaldo 0 is. Neem contact op met de receptie!"
      • Oorzaak: Je bent lid en hebt te vaak een reserering weer geannuleerd.
      • Uitleg: Om te voorkomen dat dit te vaak gebeurd en er daardoor onnodig banen (op het laatste moment) leeg blijven liggen zit  er een maximum annuleringen ingebouwd in het systeem.
      • Oplossing: Laat je tijdelijke blokkade opheffen door dit te melden aan Hilten (bel of mail)
    • "U moet voor deze tijd met minstens met 4 spelers."
      • Oorzaak: Je probeert een padelbaan te reserveren voor 1, 2 of 3 personen. 
      • Uitleg: Je moet doordeweeks na 19:00 met 4 personen zijn, om zoveel mogelijk spelers op de drukbezette padelbanen te kunnen laten spelen.
      • Oplossing 1; doordeweeks na 19:00: zoek spelers erbij. 
      • Oplossing 2; doordeweeks overdag en weekend: kijk op deze hulppagina bij "reserveren padel outdoor")
    •